1600MHz DDR3; CL6 tai CL7

Moi,

korkataas tämäkin osio.

Tutta kokoonpanoa olen suunnittelemassa, ja sopivia muisteja ei ihan helpolla tunnu löytyvän.

Onko jollain valmistajalla 4GB kampoja DDR3 muistia, 1600MHz CL7 (max. 7-7-7-21) tai nopeampia (=pienemmät latenssit, kelloja en tarvitse/halua enempää).

Entäs jos nyt joutuu vielä tyytymään 2GB kampoihin, mitä CL6 tai CL7 muisteja suosittelisitte? XMP tuki pitää ehdottomasti löytyä, ja jännitteet korkeintaan 1.65V.

-Paavo
    Originally posted by BearKiss:
    Moi,

korkataas tämäkin osio.

Tutta kokoonpanoa olen suunnittelemassa, ja sopivia muisteja ei ihan helpolla tunnu löytyvän.

Onko jollain valmistajalla 4GB kampoja DDR3 muistia, 1600MHz CL7 (max. 7-7-7-21) tai nopeampia (=pienemmät latenssit, kelloja en tarvitse/halua enempää).

Entäs jos nyt joutuu vielä tyytymään 2GB kampoihin, mitä CL6 tai CL7 muisteja suosittelisitte? XMP tuki pitää ehdottomasti löytyä, ja jännitteet korkeintaan 1.65V.

-Paavo
    cl7 tietysti, kingtonilt löytyy mun mielestä jo cl9 ja 12 gb settejä joku 160 € verkkokaupast, jos muistain oikein.
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23448
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.