GTX560 kysymyksiä .. jelppikää.

olen ostamssa gtx560 mallia olevaa näytönohijanta ja haluaisin löytää parhaan.. kun noita testejä ei tahdo löytyä. elikkä olen miettinyt että onko näillä Piiri: GeForce GTX560 950 MHz ja Muisti: 1 GB, DDR5, 4400 MHz tarkoitan noita MHz määriä.. jos heittää vaikkka sadallla piirissä ja muistissa 200 niin onko se iso jutttu... kun löysin ainakin noitten mukaan tehokkammain näyttiksen ja sopivaan 209e hintaa. muttta se on antec merkkinen.. mitä kokemuksia siiitä.. vai onko nuo asuksen kortit parhaita., esim Asus-ENGTX560-DCII-TOP-2DI-1GD5-NVIDIA-GeForce-GTX560-1-GB ja tuossa nuo muisti määrät ovat hyvät ja hintakin kohtalainen.. että minkälaista korttia te suosittelette.. olen siis ostamassa gtx560 mallia.. ja voi olla sellainen 200-260e hinta. olen piakkoin hankkimassa jotain mallia joten auttakaa äkkiä jos haluatte ylipäätään.:) kiitos.. minulla on i-5 2500k prossu. ja p67 emo caviar black 1tb kovo ja 8gb muistia. ei anna minun postailla linkkejä vielä mutta löydöttte nuo kyllä verkkokaupasta.. ja ehdottakaa tosiian itsekkin jotainl. ja laittakaa jotain testituloksia tai jotain näyttöä että on hyvä.. kiitos paljon,
    Kyllä 100 MHz:n ero grafiikkapiirissä alkaa jo tuntua, se saatta hyvinkin tarkoittaa ihan selkeää eroa nykivän ja pelattavan välillä.

En nyt tarkemmin osaa tässä tapauksessa eri merkkejä suositella, mutta kannattaa kuitenkin panostaa muutama kymppi enemmän ja ostaa GTX 560 -mallin sijaan GTX 560 Ti.
    Niin... nyt etsin epätoivoisesti ylikellotus ohjeita GTX560 näyttikselle, kun en uskonut kaveria kun se sanoi että osta GTX 560Ti. Että säästät vähän lisää ja ostat Ti mallin.

Nyrkkisääntö on, että mistään tehtaalla valmiiksi ylikellotetusta ei kannata maksaa ylimääräistä, samat kellot saa lähes poikkeuksetta lisättyä itse.

Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde
    Paras 560 sarjalainen on ehdottomasti Asus Gtx 560Ti DirectCuII Top, itelläkin on tuo ja sain sen 199e
    Originally posted by LolZap:
    Paras 560 sarjalainen on ehdottomasti Asus Gtx 560Ti DirectCuII Top, itelläkin on tuo ja sain sen 199e
    Mikäs tuosta tekee ''parhaan''?

Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde
    Originally posted by Bazilli:
    Hinnalleen on paras. Hyvät jäähyt, helppo kellottaa (ei tarvi huolia että kärähtää jäähyjen takia) ja kun se on Asus. Itellä on ollut tuo nyt käytössä sen 5kk, hyvin on pelittäny. Kohta laitan toisen samanlaisen rinnalle, koska hinta on pysynyt samana. Tosin harkitsisin nyt Radeon HD7000-sarjalaista, koska käyttää 28nm tekniikkaa.
    -LolZap (AkA MrAngryjoe)
    Nyrkkisääntö on, että mistään tehtaalla valmiiksi ylikellotetusta ei kannata maksaa ylimääräistä, samat kellot saa lähes poikkeuksetta lisättyä itse.
    Tajusin vasta että sanoo henkilö jolla on itellään GTX560 Ti Super overclock malli...

Hinnalleen on paras. Hyvät jäähyt, helppo kellottaa (ei tarvi huolia että kärähtää jäähyjen takia) ja kun se on Asus. Itellä on ollut tuo nyt käytössä sen 5kk, hyvin on pelittäny. Kohta laitan toisen samanlaisen rinnalle, koska hinta on pysynyt samana. Tosin harkitsisin nyt Radeon HD7000-sarjalaista, koska käyttää 28nm tekniikkaa.
    -LolZap (AkA MrAngryjoe)
    Radeon HD 7850 Toimivaksi ja hyväksi todettu, kellottuukin todella mukavasti :)

Originally posted by Summacity:
    Tajusin vasta että sanoo henkilö jolla on itellään GTX560 Ti Super overclock malli...
    Liittyy mihin? Kirjoitin ei kannata maksaa ylimääräistä jos refumallin saa halvemmalla. Näissä kellotus ei voisi olla tehty yksinkertaisemmaksi esim AB:n kanssa.

Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.