Kokemuksia Nexus 7 -tabletista

Vaikka tuo laite on tulossa myyntiin Suomessa vasta ensi kuun puolella, onko kukaan tilannut muualta? Jos on, niin mistä, sujuiko toimitus ja miltä tuo seitsemän tuuman koko tuntuu käytännössä?
    Kannattaa tilata heti kun alkavat ottaa tilauksia vastaan. Huippuvehje halpaan hintaan. 7 tuumaa on tosi kätevä koko, mahtuu isoon taskuun toisin kuin ipad. Ja tuohon hintaan sen voi ostaa vaikka lahjaksi vaimolle/lapselle/kaverille. Toimitusajasta en tiiä kun sain tämän tehtaalta suoraan, mutta yleensä on googlelta tullut 2-3 päivässä tavarat jos googlestoresta on tilannut.
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11. syyskuu, 2012 @ 19:14
    Originally posted by squi:
    Vaikka tuo laite on tulossa myyntiin Suomessa vasta ensi kuun puolella, onko kukaan tilannut muualta? Jos on, niin mistä, sujuiko toimitus ja miltä tuo seitsemän tuuman koko tuntuu käytännössä?
    Itse itselleni vastaten. Ranskalainen Fnack.com toimitti 16 gigatavun Nexus 7:n nopeasti kotiovelle asti DHL:n välityksellä. Ei voi kun suositella. Hintaa kertyi saman verran kun mitä Suomessa tullaan laitteesta lokakuussa veloittamaan.

Itse laite taas on erittäin positiivinen yllätys. Hintaansa nähden erittäin hyvä tabletti ja seitsemän tuuman kokoluokka on itse asiassa aika kätevä, vaikka ei ehkä videokäytössä kaikkein paras. Millaisia kokemuksia muilla on laitteesta, ilmeisesti kuitenkin moni on laitteita tilaillut ulkomailta?
    Tuskin se eroaa kauheasti esim. samsungin galaxy tab 2 7.0:sta kooltaan, käy hypistelemässä sitä kaupassa niin tiedät "miltä se 7" tuntuu".
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 25. syyskuu, 2012 @ 14:24
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.