Synaptics ohjauspaneeli ei toimi

Elikkäs Lenovo Y50-70 koneen tuchpad toimii muuten, mutta hiiren "lisäasetukset" eivät toimi/bugittaa siten, että niitä ei voi käyttää. Mahtaako muilla olla samoja oneglmia/siihen ratkaisua?
    Itse asentanut ajurit monella tavalla uudestaan ja kokeillut eri käyttiksillä ja aina sama ongelma. Ajuri on uusin ja suoraan lenovon sivuilta ladattu.
    Kuva nykyisestä asetuspaneelista: http://imgur.com/a/S7vTS
    Kuten kuvasta näkyy niin asetuspaneelisaa ei voi säätää mitään...
    Originally posted by _Kk_:
    Elikkäs Lenovo Y50-70 koneen tuchpad toimii muuten, mutta hiiren "lisäasetukset" eivät toimi/bugittaa siten, että niitä ei voi käyttää. Mahtaako muilla olla samoja oneglmia/siihen ratkaisua?
    Itse asentanut ajurit monella tavalla uudestaan ja kokeillut eri käyttiksillä ja aina sama ongelma. Ajuri on uusin ja suoraan lenovon sivuilta ladattu.
    Kuva nykyisestä asetuspaneelista:

Itsellä win 10 halus aina päivittää uusimmat ajurit joilla touchpadin sai toimimaan mutta edistyneemmät toiminnot eivät toimineet (hp läppäri).
    Ongelma ratkesi kun asensin tarpeeksi vanhan version ajureista (linuxissa toimii ihan hyvin)
    Originally posted by K4P1:
    Originally posted by _Kk_:
    Kuva nykyisestä asetuspaneelista:

Itsellä win 10 halus aina päivittää uusimmat ajurit joilla touchpadin sai toimimaan mutta edistyneemmät toiminnot eivät toimineet (hp läppäri).
    Ongelma ratkesi kun asensin tarpeeksi vanhan version ajureista (linuxissa toimii ihan hyvin)
    Voisin itse kokeilla tuota samaa...mahtaisko sulla olla linkkiä heittää sulla toimiviin ajureihin jos sullakin synaptics touchpad on koneessa? Voisin kokeilla ite samoja ajureita ja kattoa josko toimis.

Vastaa tähän viestiketjuun