Lukitusruutu

En löytäny/sattunut silmään keskustelupalstalta ratkaisua meikäläisen ongelmaan joka on seuraavanlainen;

Olen yhdistänyt tietokoneeni HDMI-piuhalla vahvistimeen ja tämä toimii täydellisesti. Ongelma on siinä että kun kuuntelen spotifyä ja en liikuta hiirtä vähään aikaan niin windows menee lukitusruutuun ja näyttö sammuu vähän ajan päästä, jolloin myös musiikki loppuu kuulumasta vahvistimen kautta.

Kysynkin löytyykö tähän minkäänlaista ratkaisua että näyttö ei sammuisi tai kone menisi tuohon lukitusruutuun. Olen ottanut pois käytöstä salasanan kyselyn, mutta se pitää kuitenkin aina syöttää, lisäksi virranhallinta asetuksista on poistettu lepotilaan meno koneen ollessa verkkovirrassa.
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13. lokakuu, 2014 @ 22:50

-Kallunki
    Mut et sit muuttanut "sammuta näyttö" aikaa ei pitemmäksi tai ei koskaan samasta paikasta josta poistit lepotilaan menon ;)
    Originally posted by coolkille:
    Mut et sit muuttanut "sammuta näyttö" aikaa ei pitemmäksi tai ei koskaan samasta paikasta josta poistit lepotilaan menon ;)
    Sen oon muuttanu että kahen tunnin jälkeen pitäis sammua, mutta näyttö sammuu kyllä aiemmin ku kahen tunnin jälkeen. Kestää about 15min ku näyttö menee lukitusruutuun ja siitä semmoset ~2min ku näyttö sammuu.

-Kallunki
    Originally posted by jantskubantsku:
    Originally posted by coolkille:
    Sen oon muuttanu että kahen tunnin jälkeen pitäis sammua, mutta näyttö sammuu kyllä aiemmin ku kahen tunnin jälkeen. Kestää about 15min ku näyttö menee lukitusruutuun ja siitä semmoset ~2min ku näyttö sammuu.

Olisiko siellä Windows 8 asetuksissa (virranhallinta) sellaista kohtaa missä määritellään HDMI -porttien etc. kayttö lepotilassa. Katso nyt vielä tuo vaihtoehto. Niin ja sitten vielä onko kyseessä lepo- vai horrostila. Kolmas vaihtoehto on yhdistelmälepotila (lepotilan ja horrostilan yhdistelmä).
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11. joulukuu, 2014 @ 7:55
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.