Näytönohjain ajuri VirtualBox:ssa

Onko kukaan saanu toimimaan, ei suostu asentamaan tota guest additions paketista..
    Originally posted by mikk0h:
    Onko kukaan saanu toimimaan, ei suostu asentamaan tota guest additions paketista..
    Minkä lainen näytönohjaimen ajuri?
    Ainua mikä mua jäi rieppoon tosta virtual boxista oli se, että ei voi dedikoida kun 256MB näyttömuistia. Ei ole ihan riittävä tolle käyttikselle.
    Tuossa työkaveri eilen mainihi että eikös win 7saan ole saatavilla kans joku virtualisointi alusta?

Asus G73jw | Intel i7 740QM | Nvidia GTX460M 1,5Gb | 6Gb 1333MHz | 500GB HDD/4GB SSD Hybrid

Originally posted by Walach:
    Originally posted by mikk0h:
    Minkä lainen näytönohjaimen ajuri?
    Ainua mikä mua jäi rieppoon tosta virtual boxista oli se, että ei voi dedikoida kun 256MB näyttömuistia. Ei ole ihan riittävä tolle käyttikselle.
    Tuossa työkaveri eilen mainihi että eikös win 7saan ole saatavilla kans joku virtualisointi alusta?
    Toinen, millä tuota kannattaa ehkä kokeilla on VMWaren ilmainen Player-sovellus. En ole vielä itse kerinnyt asentaa, mutta se saattaisi tarjota enemmän vaihtoehtoja laitteiden osalta?
    Originally posted by Walach:
    Asiaan tarkemmin tutustuttua vaikuttaisi siltä, että VirtualBox ei tosiaankaan tue vielä Guest additionsien asentamista Windows 8:n. Itse sain kuitenkin laajakulmaisen resoluution käyttöön näillä ohjeilla, mitkä tuonna erilliseen threadiin laitoin.
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20. syyskuu, 2011 @ 16:42
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.