win8 jäätyvä pikseli

hei, mulla viimeisimmässä yleisessä win8 release preview -järjestelmässä on periytynyt ongelma, omituinen ja suhteellisen usein ilmestyvä.
    Tuntomerkit, jäätyminen eikä silloin sitten voi muuta tehdä ja näkymä ei näytä muuten epämääräiseltä kuin että monitorissa näkyy siellä täällä pienenpieni pikseli joka välkkyy.
    Eiliseen saakka ongelman oikeastaan on näytöohjain palautumisellaan korjannut ja ilmoittaa tästä pienellä ilmoituspallukallaan. Mutta eilen näytönohjaimen lataamisen ja asennuksen (asennus ilman 3d ominaisuuksia ja vielä ilman puhdasasennusta, joka käsittääkseni asentaisi tuota 3d:tä koska puhdasasennukseen kuuluu oletuksena ohjaimien asennus) siis jälkeen näytönohjain ei palautunutkaan itse jäätymisestä. Tilanteen korjaus uudelleenkäynnistys pakotettuna ulkoisesta napista.
    Snap toiminto ei minulla toimi koska acer näyttöni ei tarjoa yli 1280-1024 tarkempaa pikselöintiä.
    Tästä mietin että voisiko olla tämä syy osallaan aiheuttamassa ongelmaa.
    Toisaalta win7 puolella minulla oli samaa ongelmaa joka jäi pois kun en asentanut 3d ominaisuuksia nvidian tarjoamaan uusimpaan geforce 560Ti superclocked -ohjaimeen (tai siis 500-sarjalaiseen win7 tai win8 -ohjaimeen).

Toisaalta nythän tässä ollaan vähän uuden edessä kun win8-järjestelmäpuolella, nvidian ohjain ei palautakaan ongelmasta kun jäätyminen tapahtuuu. Mutta merkit ovat samat.
    Onko samanlaista kohtaloa ollut muilla, tai muuten tiedossa ongelman kiertäminen ja poistaminen.
    Kyseessä oli bugi joka korjattiin olisiko ollut buildissa 8400. Monet varmaan huomasivat että sama kävi myös Surfacen julkistustilaisuudessa. Varmaan jokaisella Release Previewin (minä mukaanlukien) on ollut sama ongelma. Ei pitäisi olla enään.
    Originally posted by T-T:
    Kyseessä oli bugi joka korjattiin olisiko ollut buildissa 8400. Monet varmaan huomasivat että sama kävi myös Surfacen julkistustilaisuudessa. Varmaan jokaisella Release Previewin (minä mukaanlukien) on ollut sama ongelma. Ei pitäisi olla enään.
    Ookei..., ei siis enää. No olenkin hankkiutunut siitä eroon koko systeemistä, ettei senkään puolesta häiritse, mutta jos..., siis todellakin jos asennan sen uudelleen takaisin kun kuulemma on mahdollista tutustua jonkin aikaa ennen ostoa!.

Kiitos tiedosta!.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.