Windows 8 järjestelmävalvoja ongelmat

En ole keksinyt/löytänyt ratkaisua seuraavaan eli mulla on uusi kone ja käyttis on win 8, virus ohjelma trend micro, koneessa on kaksi kovalevyä, c:ssd käyttis, ohjelmat e.perinteinen ,päivitys 8,1 ei onnistu , trend microa herjaa, kun yrittää poistaa trend micron kysyy järjestelmän valvojan oikeuksia vaikka olen kirjautunut jäjestelmän valvojaksi olen kokeillut myös toisen tilin kautta kysyy jäjestelmän valvojan salasanaa kun laittaa niin ei siitä huolimata poista ohjelmaa olen tyhjentänyt kaupan välimuistin.
    Oletko kokeillut avata safe moodissa/vikasietotilassa. Sen saa kasissa valittua käyttämällä shift + f8 yhdistelmällä käynnistyksen yhteydessä. Silloin käynnissä on vain tärkeimmät prosessit, eikä minkään pitäisi estää ohjelman poistoa.
    Kokeile Trend Micron omia diagnostiikka/poisto-ohjelmia. Esim. osa Nortonin viruksentorjuntasoftista voi oireilla hiukan samoin, jos ne yrittää poistaa järjestelmästä, ilman heidän omia työkalujaan.
    Originally posted by H4X0R-X:
    Oletko kokeillut avata safe moodissa/vikasietotilassa. Sen saa kasissa valittua käyttämällä shift + f8 yhdistelmällä käynnistyksen yhteydessä. Silloin käynnissä on vain tärkeimmät prosessit, eikä minkään pitäisi estää ohjelman poistoa.
    Hei kiitos vinkistä mutta 8.ssa toi komento ainakaan mulla kone ei ehdi sisästää tuota komentoa.
    Originally posted by qwerty83:
    Kokeile Trend Micron omia diagnostiikka/poisto-ohjelmia. Esim. osa Nortonin viruksentorjuntasoftista voi oireilla hiukan samoin, jos ne yrittää poistaa järjestelmästä, ilman heidän omia työkalujaan.
    Kiitos ratkesi nyt kaveri sai poistettua kun ei omat kyvyt yltäneet.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.