Nexus tuo markkinoille kaksi uutta tornikoteloa

uutinen julkaistu:24 marraskuuta, 2010

Nexus tunnetaan muun muassa hiljaisista tuulettimista ja virtalähteistä, mutta nyt hollantilainen Nexus on tuomassa markkinoille kaksi uutta tornimallista koteloa, Prominent 5 ja Prominent 9. Prominent 5 on Nexusin mukaan suunniteltu hiljaisuutta silmällä pitäen, ja sen sivupaneelit on vuorattu ääntä vaimentavalla materiaalilla. Tuuletuksesta vastaa yksi 14 cm tuuletin katossa ja yksi ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Kertokaa mulle, mihin kukaan tarvitsee noita kaikkia 5,25"-asemapaikkoja.
    Originally posted by Raattis:
    Kertokaa mulle, mihin kukaan tarvitsee noita kaikkia 5,25"-asemapaikkoja.

Niitä tarvitsee esimerkiksi vaimennuskoteloon asennetuille kiintolevyille. Kuka taas tarvitsee 3.5" paikkoja? Minä en ainakaan! Nimittäin, 5.25" paikkaan saa asennettua kyllä kaiken. Tilanne tulee muuttumaan vasta siinä vaiheessa, kun mekaanisia kiintolevyjä ei tarvita enää ollenkaan ja SSD:t ovat kokonaan syrjäyttäneet ne. Eli vähintäänkin 10 v ajan pitäisin vielä 5.25" paikkoja kotelossa erittäin tärkeänä myös kiintolevyjen asennusta varten.
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 27. marraskuu, 2010 @ 3:48
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.