HD-kuvaa USB-väylästä adapterin avulla

uutinen julkaistu:19 huhtikuuta, 2011

USB-liitäntäisiä näyttöjä on nähty aikojen saatossa muutamia, mutta niiden pääasiallisena ongelmana on ollut heikko resoluutio ja suhteellisen vaikea saatavuus siinä tapauksessa, että USB-väylää olisi saatava käyttää näytön liittämiseen. IOGEAR on tuonut markkinoille ratkaisun, jonka avulla mikä tahansa näyttö tai jopa televisio voidaan liittää tietokoneen USB-väylään. IOGEARIn adapterilaatikko ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Mitäs erikoista siinä 1600x1200 resossa on? Normaali 4:3 suhteen reso, kohtuullisen iso vain.
    Originally posted by Tomppa12:
    Mitäs erikoista siinä 1600x1200 resossa on? Normaali 4:3 suhteen reso, kohtuullisen iso vain.
    Aika harvassa taitavat olla tuolla resoluutiolla toimivat näytöt enää, niin kuin mikä tahansa 4:3 ruutu.
    Originally posted by squi:
    Originally posted by Tomppa12:
    Aika harvassa taitavat olla tuolla resoluutiolla toimivat näytöt enää, niin kuin mikä tahansa 4:3 ruutu.
    No totta kyllä, mutta itselläni ei ole yhtään litteää (tai muutkaan) 16:10 tai 16:9 näyttöä kannettavia lukuunottamatta (tv:kin on kuvaputki ja 4:3) ja niissäkin isoin on 1440x900. En muista mikä yhdessä isossa kuvaputkessa oli resona, mutta kummiskin kyllä noitakin joitain on.

Varmaan tuo 1600x1200 reso on suurin 4:3-suhteen resoista tuolla sovittimella eli eiköhän sillä myös pienempiä voi käyttää.
    Mulla on varastossa sellanen Nokia 445Pro kuvaputki, jossa maksimiresoluutio oli jotai 1800x1600 ja natiivireso 1600x1200. Litteitä näyttöjä ei oo tollasii mutta lähelle menee, 1680x1050 on minun veljen 20" näytössä, mulla vaan on 21.5" FullHD Samsung SyncMaster P2270HD.

Western Digital 1TB, 2xGTX680, Intel Core i5-2500K, Corsair AX 1200W, CM Storm Scout, 8gb DDR3
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.