Atomit taajuuskilpaan AMD:ta vastaan

uutinen julkaistu:11 toukokuuta, 2011

Myöhemmin tänä vuonna julkaistavien Cedarview-D-koodinimellisten Atom-prosessoreiden kellotaajuuksia on hilattu ylöspäin, jotta Intelin mobiiliprosessorit pärjäisivät paremmin suorituskyvyssä AMD:n kilpailevia Fusion-malleja vastaan. X-bit Labsin uutisoinnin mukaan tämän vuoden viimeisellä neljänneksellä julkaistavat Atom D2700 ja D2500 toimivat (vastaavasti) 2,13 ja 1,87 gigahertsin ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Minä olen lukenut kahdenlaisia tarinoita tulevista Atomeista.
    Tässä oli esitetty yksi tarina.

Sen toisen tarinan mukaan Atomien TDP-arvot ovat toisen mallin osalta 6-8 watin haarukassa ja sitten toisen mallin osalta niin alhaalla, että sitä voidaan käyttää passiivijäähdytyksen kanssa.
    Ehkä toinen tarinoista kertoo työpöytä-Atomista ja toinen mobiili-Atomista.
    Originally posted by ArskaVi:
    Minä olen lukenut kahdenlaisia tarinoita tulevista Atomeista.
    Tässä oli esitetty yksi tarina.

Sen toisen tarinan mukaan Atomien TDP-arvot ovat toisen mallin osalta 6-8 watin haarukassa ja sitten toisen mallin osalta niin alhaalla, että sitä voidaan käyttää passiivijäähdytyksen kanssa.
    Ehkä toinen tarinoista kertoo työpöytä-Atomista ja toinen mobiili-Atomista.
    Olet ihan oikeassa. Tuo passiivijäähdytteisyys koskee Cedarviewin mobiilimalleja:

http://www.hardware.fi/uutiset/artikkeli.cfm/2011/04/14/atomeihin_tulossa_full_hd_-tuki
    Joopa joo.. Pitää toivoo, että AMD potkasee Intelin ainakin hetkeks ulos pelistä.. Ei ehkä kauheen todennäköstä, mutta mahollista.
    On meinaa menny vähä usko noihi Atomeihin, kun ei ilmeisesti oo (eikä mikään ihme kyllä) intressei panostaa niihi.. Liian pienet katteet.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.