AMD: Xbox 720:n grafiikat Avatar-luokkaa

uutinen julkaistu:20 heinäkuuta, 2011

Xbox 360:n seuraajaa ei ole vielä julkistettu ja sitä odotellaan vasta muutaman vuoden päästä, mutta se ei ole estänyt AMD:n Neal Robinsonia hehkuttamasta kuinka tulevan konsolin grafiikat tulevat olemaan elokuvaluokkaa. AMD ei vahvistanut 360:n seuraajaa tai että se olisi tulevan konsolin grafiikkapiirin valmistaja, mutta huhujen mukaan AMD:n näytönohjainpiiri löytyy Wii U:n lisäksi ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
  • #1
    Tuo tekoäly kuulostaa hyvältä, grafiikoilla ei ole niinkään väliksi. Sama se, vaikka löytyisi Kellopeliappelsiini-grafiikat, kunhan peli on Kummisetä-luokkaa.
  • #2
    Optimoinihan se loppujen lopuksi ratkaisee minkälaista grafiikkaa noilla pysytyään pyörittämään. Keskus- & videomuistia sasi tällä kertaa olla ns. "reilusti" eli väh. 4GB, mieluummin enemmän. Muuten pelien kehitys jäänee taas pari vuotta julkaisun jälkeen junnaamaan paikoillaan muistirajoitteiden takia.
  • #3
    Ite en pelistä niinkään välitä kunhan grafiikat ja äänet ovat hyvät xD

    890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
    Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones
  • #4
    Mitä joku AMD:n Neal Robinson muka tietää siitä, millaisia tekoälyjä pelinkehittäjät tulevaisuudessa ohjelmoivat hahmoilleen. Rauta ei ole enää pitkään aikaan rajoittanut peleissä muuta kuin grafiikkaa ja raskasta fysiikkalaskentaa. Tekoälyn laatu on täysin kiinni siitä, paljonko kehittäjä haluaa siihen panostaa.

    Jo PS3:ssa käytettiin samaa mainospuhetta perusteena kahdeksalle prosessoriytimelle. Ja aivan yhtä tyhmä tekoäly sillä on keskimäärin kuin Xboxilla ja edellisellä konsolisukupolvella.

    Selvästi AMD:n täytyi vaan jotenkin saada perusteltua tulevaa julkistusta siitä, miksi heidän 6-ytiminen prosessorinsa on ehdoton pelikonsolille. Fysiikkaa ei voi mainita, koska se on Nvidian CUDA-näytönohjaimilla paljon paremmin hoidossa, eikä mitään muuta ilmeisesti keksitty, joten valittiin ensimmäinen asia, mikä tule tietokoneista mieleen.

    Avatar-graffoihin uskon. Nimittäin esirenderöidyissä cutsceneissä tai upscaletulla 640*480 resoluutiolla. Mainosmies puhuu täyttä soopaa.
  • #5
    Originally posted by Raattis:
    Mitä joku AMD:n Neal Robinson muka tietää siitä, millaisia tekoälyjä pelinkehittäjät tulevaisuudessa ohjelmoivat hahmoilleen. Rauta ei ole enää pitkään aikaan rajoittanut peleissä muuta kuin grafiikkaa ja raskasta fysiikkalaskentaa. Tekoälyn laatu on täysin kiinni siitä, paljonko kehittäjä haluaa siihen panostaa.

    Jo PS3:ssa käytettiin samaa mainospuhetta perusteena kahdeksalle prosessoriytimelle. Ja aivan yhtä tyhmä tekoäly sillä on keskimäärin kuin Xboxilla ja edellisellä konsolisukupolvella.

    Selvästi AMD:n täytyi vaan jotenkin saada perusteltua tulevaa julkistusta siitä, miksi heidän 6-ytiminen prosessorinsa on ehdoton pelikonsolille. Fysiikkaa ei voi mainita, koska se on Nvidian CUDA-näytönohjaimilla paljon paremmin hoidossa, eikä mitään muuta ilmeisesti keksitty, joten valittiin ensimmäinen asia, mikä tule tietokoneista mieleen.

    Avatar-graffoihin uskon. Nimittäin esirenderöidyissä cutsceneissä tai upscaletulla 640*480 resoluutiolla. Mainosmies puhuu täyttä soopaa.
    Hah kerrankin hauska lukea jonkun kommenttia :D
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.