TabCo -tabletin liveseuranta

uutinen julkaistu:15 elokuuta, 2011

Toms Hardware seuraa TabCo-yhtiön julkaisutilaisuutta. 19:39 Tiedotustilaisuus on ohi. 19:38 Grid 10 on tarkoitettu uusia asioita kaipaaville ihmisille. 19:37 Fusion Garage pitää Android-laitteita liian samanlaisina ja haluaa tarjota vaihtoehtoja 19:36 Toimitusjohtaja pitää mainoskampanjaa onnistuneena. 19:36 Kysymyksiä yleisöltä. 19:35 Fusion Garage myy puhelinta hintaan 399 ja ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
  • #1
    Fusion Garage. Sääli :/
  • #2
    http://www.youtube.com/watch?v=Mo0bYDUsTis&feature=related
  • #3
    Rehellisesti sanottuna tämä on selvästi suurempi harppaus eteenpäin kuin Nokia N9, jota on hekumoitu maasta taivaaseen. Fusion Garage esitteli oikeasti uudenlaisia ominaisuuksia ja vielä äärettömän halpaan hintaan.
  • #4
    Originally posted by teppoI:
    Rehellisesti sanottuna tämä on selvästi suurempi harppaus eteenpäin kuin Nokia N9, jota on hekumoitu maasta taivaaseen. Fusion Garage esitteli oikeasti uudenlaisia ominaisuuksia ja vielä äärettömän halpaan hintaan.
    Voi olla, ei Nokialla vähään aikaa ole osattu kauheasti tuoda uusia ideoita peliin. Mutta minusta kaiken hypen jälkeen, laite ei ollut kummoinen. Uskoisin tuon kyllä erottuvan android-tablettien massasta, mutta mitään kauhean "mullistavaa" ei tullut. Hinta on kyllä aika lailla kohdallaan.
  • #5
    Originally posted by ArttuH5N1:
    Originally posted by teppoI:
    Rehellisesti sanottuna tämä on selvästi suurempi harppaus eteenpäin kuin Nokia N9, jota on hekumoitu maasta taivaaseen. Fusion Garage esitteli oikeasti uudenlaisia ominaisuuksia ja vielä äärettömän halpaan hintaan.
    Voi olla, ei Nokialla vähään aikaa ole osattu kauheasti tuoda uusia ideoita peliin. Mutta minusta kaiken hypen jälkeen, laite ei ollut kummoinen. Uskoisin tuon kyllä erottuvan android-tablettien massasta, mutta mitään kauhean "mullistavaa" ei tullut. Hinta on kyllä aika lailla kohdallaan.

    Sehän tällaisissa kampanjoissa onkin vikana, että kuluttajien odotukset nousevat kohtuuttoman suuriksi. Luullaan että sieltä on tulossa aikakoneen veroinen keksintö tms.
  • #6
    Originally posted by teppoI:

    Sehän tällaisissa kampanjoissa onkin vikana, että kuluttajien odotukset nousevat kohtuuttoman suuriksi. Luullaan että sieltä on tulossa aikakoneen veroinen keksintö tms.
    Näinpä. Mutta Apple on tätä käyttänyt onnistuneesti, pakkohan perässä muidenkin. Tosin, mainoskampanja saavutti onnistuneesti median huomion, että siltä osin tuo ylihypetys toimii.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.