Uusi SMAA-antialiasointi karkoittaa terävät reunat peleistä

uutinen julkaistu:27 syyskuuta, 2011

Viime aikoina peleissä yleistyneet MLAA ja FXAA -jälkiprosessointitekniikat ovat olleet lupaavia ratkaisuja antialiasoinnin suorituskykyongelmiin, mutta niiden laatu ei ole kuitenkaan ole kaikissa tapauksissa ollut riittävä. Uusimpana yrittäjänä SMAA lupaa tuoda asiaan korjauksen. Omaa MLAA-toteutustaankin kehitellyt Jorgé Jimenez on jatkokehittelemässä uutta SMAA Enhanced Subpixel Morphological ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.