Diablo III Beta avoinna kaikille tänä viikonloppuna

uutinen julkaistu:21 huhtikuuta, 2012

Blizzardin pitkään odotettu Diablo-pelisarjan kolmas osa on tämän viikonlopun aikana avoinna kaikkien testattavaksi. Beta avattiin kaikille jo eilen ja se on testattavana vapaasti maanantai-iltaan saakka, eli aikaa hahmojen testailuun on kylliksi, vaikka ei ehtisikään mukaan alusta saakka. Blizzardin tarkoituksena on suorittaa pelipalvelimille todelliset stressitestit ennen toukokuun ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
  • #1
    Ei tunnu oikein palvelinkapasiteetti riittävän. Connection issue -virheilmoituksia tulee jatkuvasti.
    EDIT:
    Offline-option puuttumisen myötä toimivat palvelimet ovat vaatimus myös yksinpelille, joten voi monille jäädä paha fiilis.
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21. huhtikuu, 2012 @ 15:26
  • #2
    Turha tästä on jäädä pahaa fiilistä, koska tällä yritetään taata ettei näin tapahdu kun peli julkaistaan.
  • #3
    itsekkin tasan kerran päässyt vasta kokeilemaan, mutta toivottavasti saavat asiat pelittämään julkaisuun mennessä ettei sama toistu.
  • #4
    The servers are busy...

    Käyttöjärjestelmä: Windows 7 Pro 64-bit, Emolevy: Asus M5A99X EVO R2.0, Näytönohjain: GTX 780 DirectCU II, Prosessori: Amd FX-8350 x8 4 GHz, Cooleri: Scythe Katana 4, Keskusmuisti: Crucial 16 GB ddr3 1600 MHz, Kovalevy: 2TB Seagate Barracuda + Kingston 120GB SSDNow V300, Kotelo: Fractal Design Define R4 Arctic White 3, Virtalähde: XFX 550W Core Edition, Äänijärjestelmä: Yamaha NS-210 5.0 Kaiutinsarja+Yamaha NS-SW210 Advanced YST II Subwoofer+Onkyo TX-NR515 Viritinvahvistin, Näytöt: Asus MX279 27" x3, Hiiri: Roccat Savu + Roccat Siru, Näppäimistö: Logitech K200
  • #5
    Pääsin pari kertaa päivällä kokeilemaan ja pelasin 9 levelisen Wizardin. Peli tuntuu pitkälle vanhan toistolle. Peli on sinäsä laadukkaasti toteutettu, mutta ei se mitään uutta ja mullistavaa ainakaan alussa tarjoa. Tyydyttää varmasti hyvin Diablo fanejen tarpeet. Beta -testissä on vielä varsin paljon ongelmia, jotka toivottavasti saadaan korjattua. Osa questiesta bugittaa, ja nettiyhteyden katketessa voi joutua pelamaan samat kohdat useaankin otteseen.
  • #6
    Originally posted by Gho:
    Pääsin pari kertaa päivällä kokeilemaan ja pelasin 9 levelisen Wizardin. Peli tuntuu pitkälle vanhan toistolle. Peli on sinäsä laadukkaasti toteutettu, mutta ei se mitään uutta ja mullistavaa ainakaan alussa tarjoa. Tyydyttää varmasti hyvin Diablo fanejen tarpeet. Beta -testissä on vielä varsin paljon ongelmia, jotka toivottavasti saadaan korjattua. Osa questiesta bugittaa, ja nettiyhteyden katketessa voi joutua pelamaan samat kohdat useaankin otteseen.
    Tämän open betan pääasiana on servereiden stressitesti, eikä se, että pelaajat voivat pitää hauskaa. Tällä varmistetaan se, että pelin julkaisun yhteydessä ei tule suurempia ongelmia, mutta jos tulee, niin niihin ollaan varauduttu. Mutta kyseessä on kuitenkin Blizzard, joka pyörittää WoWia ja Starcraft 2:ta, eikä niiden servereissä ole liiemmin mitään suuria ongelmia ilmennyt. Eli eiköhän Blizzard osaa hommansa.
  • #7
    On tuo vaan co-oppina mukavaa puuhaa, 15. päivä pääsee sitten jatkaamaan pidemmälle peliä!
  • #8
    Kyllä tuo beta loi lopullisen ostopäätökseni. Hieno peli luvassa...?
  • #9
    hehhe pelasin äsken hardcorea kaverin kanssa ja d3 tiltasi kaveri sitten naureskeli kun hahmo kuoli :D
  • #10
    kuinkahan pitkä tää peli on? Tässä kun ei taida paljoo olla pointtia pelata enää kun tarinan on pelannu läpi?

    If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
  • #11
    Originally posted by tubbana:
    kuinkahan pitkä tää peli on? Tässä kun ei taida paljoo olla pointtia pelata enää kun tarinan on pelannu läpi?
    beta on vissiin vajaa act 1, mutta tuskin kovin pitkä on koska vaikeus asteita on muutama.
    ja pelihän vasta alka kun tarina loppuu :P
  • #12
    ok miten se peli alkaa kun tarina loppuu? Oikeesti, en tiedä enkä löydä mistään tietoa. Semmonen käsitys vaan jäänyt että sitten hinkataan niitä samoja questeja uudestaan kavereiden kanssa. Vai tuleeko siihen kokoajan uutta sisältöä jatkuvien patchien kautta tms? Eri vaikeusasteet ei oikeen riitä sisällöks :D yhellä vaikeustasollahan sen jaksaa mättää kumminkin vaan
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23. huhtikuu, 2012 @ 11:33

    If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
  • #13
    Originally posted by tubbana:
    ok miten se peli alkaa kun tarina loppuu? Oikeesti, en tiedä enkä löydä mistään tietoa. Semmonen käsitys vaan jäänyt että sitten hinkataan niitä samoja questeja uudestaan kavereiden kanssa. Vai tuleeko siihen kokoajan uutta sisältöä jatkuvien patchien kautta tms? Eri vaikeusasteet ei oikeen riitä sisällöks :D yhellä vaikeustasollahan sen jaksaa mättää kumminkin vaan
    sen jälkeen sitten pvp, luultavasti tässäkin on tai tulee olemaan sala pomoja mitä ei sitten piestä ennen kuin olet kunnon kamat hommannut, tosin peliä ei kannata ehkä hankkia jos ei ole mielenkiintoa nimenomaan hinkata jotain pomoa että saa kamoja.

    siitä en sitten tiedä lisäileekö sivu tehtäviä patchien myötä voi olla
  • #14
    Originally posted by tubbana:
    ok miten se peli alkaa kun tarina loppuu? Oikeesti, en tiedä enkä löydä mistään tietoa. Semmonen käsitys vaan jäänyt että sitten hinkataan niitä samoja questeja uudestaan kavereiden kanssa. Vai tuleeko siihen kokoajan uutta sisältöä jatkuvien patchien kautta tms? Eri vaikeusasteet ei oikeen riitä sisällöks :D yhellä vaikeustasollahan sen jaksaa mättää kumminkin vaan
    Lopullisessa pelissä noita eri "alueita" on useampia ja tässä betassa pelattiin vasta ensimmäisellä alueella eikä sitäkään ilmeisesti kokonaan. Lisää sisältöä siis on luvassa julkaisun aikaan.

    Kun kaikki alueet on pelattu läpi, homman voi aloittaa uudestaan alusta vaikeammalla tasolla. Pointtina on se, että vaikeammalla tasolla monsterit myös tiputtaa parempaa kamaa ja expaa tulee enemmän yms, mikä pitää pelin mielekkäänä. Parhaan mahdollisen gearin metsästäminen on kuitenkin yksi pelin ehdottomasti mukavimpia ominaisuuksia.
  • #15
    Ok eli samaa peliä hinkataan alusta loppuun aina uudella vaikeustasolla? Mitäs sit kun on saanu ne parhaat kamat? Mitä varten ne pitää hommata? Että on helpompaa taas mättää alusta se sama peli? Vaikutti toi beta tosi hyvältä mutta jos pelin idea on tämä niin ei oikein myy mulle :D

    If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
  • #16
    Tästä huolimatta jotkut jaksaa vääntää D2:sta tänäkin päivänä. Samaa voisi väittää myös monesta MMO:sta joiden pointti tuntuu olevan pelkkä grindaaminen. Nuorempana jaksoi koukuttaa, mutta nykyään käytän ajan ennemmin juonellisen sisällön kulutukseen saman asian toistamisen sijaan.
  • #17
    Originally posted by tubbana:
    Ok eli samaa peliä hinkataan alusta loppuun aina uudella vaikeustasolla? Mitäs sit kun on saanu ne parhaat kamat? Mitä varten ne pitää hommata? Että on helpompaa taas mättää alusta se sama peli? Vaikutti toi beta tosi hyvältä mutta jos pelin idea on tämä niin ei oikein myy mulle :D
    perjaaatteessa kyllä peliä pelataan alusta loppuun ja kerätään kamat tai sitten pelataan vain jotain pomoa uudestaan ja uudestaan että niitä kamoja tippuu, siis näin ainakin diablo 2. ja sitten vielä se pvp kun on riittävät, tavarat siitä tosin ei niinkään saanut mitään d2 saa nähdä onko erisysteemi d3.

    ja eipä ainekaan d2 ollut helppoa tuo kamojen hommaus joillan tavaraoilla oli 0,000008 mahdollisuus tippua tyyliin.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.