Arvostelussa Surface Pro 2

artikkeli julkaistu:14 joulukuuta, 2013

Hiljattain testasimme Surface 2:n, eli Microsoftin RT-tabletin toisen tulemisen. Nyt on aika koestaa, mistä toisen sukupolven Surface Pro on tehty.

Lue artikkeli kokonaisuudessaan
    Ensi vuonna myyntiin tulevasta power coverista olisitte voineet kertoa myös, lisää akkukestoa huomattavasti.

Itse tykkään surface 2 prosta windows 8.1 kanssa tosi paljon, korvannut läppärin ja tabletin täysin.
    Olen katsellut uutta läppäriä, mutta kun olen katsonut tarkemmin Surface 2 Pro:n speksejä, niin menee kyllä kovasti harkintaan. Perus tabletti on löytynyt, mutta suoraan sanottuna iPadit ja Androidit on kuitenkin vain leluja ilman kunnollista softaa. Tuo hoitaisi sen vähäisen tabletoinnin tarpeen, toimisi hyvä akkuisena läppärinä power coverin kanssa, kunnon stylus, ruutia varsin kivasti mobiililaitteeksi ja sisältäisi sen tuiki tarpeellisen täysikokoisen Usbiliitännän, jota kuitenkin melko tiuhaan tarvisi. Telakan kanssa saisi vielä naitettua kivasti raudan "pöytäkoneeksi".

Vaikuttaa aika ideaaliselta laitteelta omaan makuun. Kiinnostaa kovasti.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.