DICE testasi Battlefield 4:llä: Mantle vastaan DirectX 11.1

uutinen julkaistu:30 tammikuuta, 2014

Battlefield-pelisarjaa kehittävä EA DICE on esitellyt Mantle-rajapinnan vaikutuksia Battlefied 4 -pelin sulavuuteen. Mantle on AMD:n kehittämä uusi alemman tason ohjelmointirajapinta, jolla tavoitellaan peleihin parempaa suorituskykyä Microsoftin DirectX:ään verrattuna. Mantlen käyttöön vaaditaan ensinnäkin rajapintaa tukeva peli, jollainen EA DICEn uudella päivityksellä varustettu Battlefield ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.