Microsoftilla lipsahti: Windows 8.1 Update 1:n pystyi jo lataamaan

uutinen julkaistu:7 maaliskuuta, 2014

Myöhemmin keväällä julkaistava Windows 8.1 Update 1 -päivitys vuoti verkkoon Microsoftin omien palvelimien kautta. Uutisoimme aiemmin tällä viikolla, että Microsoft olisi saanut päivityksen julkaisukuntoon. Windows 8.1 Update 1:n pystyi lataamaan koneelleen pienen rekisterimuutoksen avulla, mikä sai Microsoftin palvelimet kuvittelemaan, että julkaisemattomat päivitykset voidaan lähettää ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Odotus lisää tuskaa...

Itse odottelen ihan leppoisalla mielellä seuraavaa LTS versiota Ubuntusta.
    Originally posted by SteamTrain:
    Odotus lisää tuskaa...

Itse odottelen ihan leppoisalla mielellä seuraavaa LTS versiota Ubuntusta.
    Haiskahtaa hieman riidan haastamiselta taas windowssin/linuxin paremmuudesta...
    Itseä ei ainakaan haittaa tuon odottelu, pärjään hyvin Windows 8.1 kanssa ja olen tyytyväinen siihen.

Asus M5A97 LE R2.0 | AMD Fx 6300 | Sapphire Radeon HD 7870GhZ edition | CoolerMaster Hyper 212 EVO | GSkill Sniper 8GB 1866MhZ | XFX 550W Pro Core Edition | Seagate Barracuda 1TB | Zalman Z9 Plus
    Ihan sama, jos Microsoftin suunnitelmat "pilvikäyttiksistä" sun muista pitää paikkansa niin seuraava käyttikseni on seiskan jälkeen Linux. (taitaa olla joka tapauksessa)

Windows ollut käytössä Since windows95...

- Always use protection. Safe browsing!
    8.4 tulee ihan yleisesti saataville, minkä olisi voinut vaikka mainita uutisessa...
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.