Logitechilta uusi mekaaninen näppäimistö RGB-valaistuksella ja Romer-G kytkimillä

uutinen julkaistu:17 syyskuuta, 2014

Logitech on tänään julkistanut uuden mekaanisen G910 Orion Spark RGB -näppäimistön, josta löytyy nimensä mukaisesti RBG-ledivalaistus. RGB-valaistuksen voi kustomoida haluamakseen yhteensä 16.8 miljoonasta värivaihtoehdosta, ja yksittäisille näppäimille voi asettaa omat värinsä. Näppäimistö tukee Logitech Gaming Software -sovelluksen kautta kolmea vaihdettavaa profiilia, johon voi myös ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Olisivat jo tajunneet dropata tuon turhan numbad osan pois tilaa viemästä, niin tuo voisikin olla kiva.

-Reko
    Samalla dropattaisiin suuri osa (ellei valtaosa) potentiaalisia ostajaehdokkaita.
    Tekisivät ennemmin mekaanisen G510 näppäimistön.
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18. syyskuu, 2014 @ 17:27
    Originally posted by johtaja59:
    Samalla dropattaisiin suuri osa (ellei valtaosa) potentiaalisia ostajaehdokkaita.
    Tekisivät ennemmin mekaanisen G510 näppäimistön.
    Itse en ole numpadiä ikinä tarvinnut yhtään mihinkään. Mielestäni edustan ihan normaalikäyttäjää (pelaan, surffaan ja teen kouluhommia)
    Seuraavasta näppäimistöstäni ei löydy ks. Turhakkeita. Harmi ettei ole paljon vaihtoehtoja.
    Itse ja useat kollegani käyttävät numeronäppäimistöä ahkerasti päivittäin... Ei sitä pidettäisi mukana, jollei sille olisi kysyntää. Se on tietysti sääli, ettei numeronäppäimistöttömiä malleja ole kovin useita saataville, niille jotka niitä haluaisivat. En tiedä syytä, mutta luulen että ne vain myyvät huonommin kuin numeronäppäimillä varustetut.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.