SteelSeries julkaisi uudet Siberia V3 -kuulokkeet

uutinen julkaistu:2 lokakuuta, 2014

SteelSeries julkaisi tällä viikolla kasan uusia headset-kuulokkeita pelaajille. Mukana on myös uusi versio suosituista Siberia V2 -kuulokkeista. Uusi Siberia-sarja sisältää neljä uutta headset-kuuloketta: Siberia V3, Siberia V3 Prism, Elite Prism ja RAW Prism. Siberia V3:n uusiin ominaisuuksiin kuuluu muistivaahdosta valmistetut pehmusteet. Kuuloke- ja mikrofoniliitäntä on yhdistetty ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Ledivalaistusta kuulokkeissa en koskaan tule ymmärtämään, ei sitä edes itse näe, turhin varuste kuulokkeissa ikinä.

Originally posted by G0lden_Kebab:
    Ledivalaistusta kuulokkeissa en koskaan tule ymmärtämään, ei sitä edes itse näe, turhin varuste kuulokkeissa ikinä.

Veit sanat suustani. Muuten nuo steelseriesin kuulokkeet ovat kyllä olleet asiallisia.
    Originally posted by rockknee:
    Originally posted by G0lden_Kebab:

Veit sanat suustani. Muuten nuo steelseriesin kuulokkeet ovat kyllä olleet asiallisia.

Äänenlaadulta ainakin silkkaa roskaa. Siberia v2 tuli joskus hankittua ja kyllä kadutti, kun puoleen hintaan saa paremmat.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 600 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.