Windows 10:n käyttöliittymä uudistuu taas – Tältä se tulee näyttämään

uutinen julkaistu:6 tammikuuta, 2017

Microsoft uudisti käyttöjärjestelmänsä käyttöliittymää rajusti Windows 8:ssa – ehkä liiankin paljon, sillä Windows 10:ssä muutamissa keskeisissä seikoissa peruuteltiin takaisin Windows 7 -aikakauteen. Windows 7 -vaikutteita on tulossa takaisin vielä lisää Project NEONiksi kutsutun ohjelmistohankkeen myötä. Project NEON ei uudista Windows 10:n käyttöliittymää mitenkään radikaalisti, mutta ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Ainoa pelko tässä päivityksessä on, että tungetaan ne pakko-ohjelmat takaisin mitä olen poistanut.
    Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7. tammikuu, 2017 @ 12:52

Antamani neuvot perustuvat omaan kokemukseen. Jos mielestäsi ne ovat puutaheinää, kerro toki.
    Originally posted by muppis:
    Ainoa pelko tässä päivityksessä on, että tungetaan ne pakko-ohjelmat takaisin mitä olen poistanut.
    Viime päivityksen yhteydessä uudelleenkäynnistyksen jälkeen hävisi kirjautumisikkuna. Vain safe-moden kautta (johon ei kympissä pääsekään kovin suoraviivaisesti) sain asetettua automaattikirjautumisen jolloin hävinneellä ikkunalla ei enää väliä.

Mitäköhän seuraava päivityssessio rikkoo? Kun tämä kymppiasennus menee käyttökelvottomaksi, on windowskäyttöhistoriani siinä.
    Minulla on jo ne kaikki Windows 7 -vaikutteet nykyisessä "seiskassani".

Vastaa tähän viestiketjuun