Windows 10:n uuden Game Mode -tilan testaus alkaa

uutinen julkaistu:26 tammikuuta, 2017

Windows 10:n Creators Update -päivityspakettiin sisältyvää uutta Game Mode -tilaa pääsee kokeilemaan jo tällä viikolla julkaistavassa beta-versiossa. Microsoftin blogikirjoituksessa uuden beta-version luvattiin tulevan saataville jo tänään, mutta aikamäärettä on jälkikäteen muutettu epämääräisemmäksi ("tällä viikolla"). Game Mode -tilan ajatus on hyvin yksinkertainen ja suoraviivainen: ...

Lue uutinen kokonaisuudessaan
    Jooh... Mun mielestä jo se että tälläinen pitää kehittää on sinäänsä surullista.

Asus M5A99X EVO R2.0/ AMD FX-8350@4,7ghz w/ Maelstrom Deepcool 240T/Asus Strix Gtx 970/ 8GB Corsair 1333Mhz/Samsung 850 Evo 250gb / Kingston HyperX 3K 240GB/ 320GB HDD/ Corsair HX620W,
    Originally posted by Ehni:
    Jooh... Mun mielestä jo se että tälläinen pitää kehittää on sinäänsä surullista.

Miten tämä on surullista? Ei vain aukee tuo kommentti minulle. Windossia ei ole kehitetty pelkästään pelaamista mielessä ja jos sen ominaisuuksia parannetaan niin se on surullista? Vai meinasitko että kun kaikilla ei ole varaa 2k tietokoneeseen niin joutuu käyttämään jotain helkkarin optimointeja?

Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=FX-8350 8x4,7Ghz, Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=250gb SSD/5TB normaali.
    Originally posted by mcmopo:
    Originally posted by Ehni:

Miten tämä on surullista? Ei vain aukee tuo kommentti minulle. Windossia ei ole kehitetty pelkästään pelaamista mielessä ja jos sen ominaisuuksia parannetaan niin se on surullista? Vai meinasitko että kun kaikilla ei ole varaa 2k tietokoneeseen niin joutuu käyttämään jotain helkkarin optimointeja?

Täysin samaa mieltä.

Vastaa tähän viestiketjuun